Wednesday, September 30, 2009

Visiting mr.Green

Ärkasime vara vara vara, et siis veeta nii poolteisttundi ummikus, et siis oodata tähtsat mr.Greene, et siis kuulata ta ülipulbitsevat sisseõpitud/-kujunenud jutuvada nii 5 min ja kõige selle eest talle 250$ peo peale laduda. Wow olen mina alles vale elukutse valinud... või noh misiganes mu kutse on, tundub, et see on vale :D
Aga - vähemalt linnas - oli ilm hea ja hommikused muffinid veel paremad...

Visiting mr.Greene

Ja õhtul toimus selline vaffa asi, et Jaak tegi üle piiiika-piiika aja oma esimese treeningu ja mina olin esimest korda elus treener :D
hihhhiiii... sest Silja hakkab nyyd Kanada iluvõimlejate olümpiameeskonda treenima...
Vot nii on lood siin.

2 comments:

  1. kuule ma loodan et sa saad Cänadas rikkaks lihtsalt ilus olles sest seda sa ju meil oled!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. kris olen muidu jahh mitte lihtsalt bandiit!

    ReplyDelete