Sunday, October 4, 2009

Oiiijahhh

Leafs, leafs, Leafs...
mis toimub teie väikestes kiivritega kaitstud peades... rohkem võidumõtteid võiks teile muidugi soovitada... muidu olete nagu meie vaffa eesti korvpalli meeskond... phhh
Ühesõnaga käisime meie toredas Jack Astorsis hokit vaatamas... toit ja teenindus 10+ nagu alati (ehk sama hea kui eelmine kord :D) ja Darek ning Andrew (õigekirjas pole kindel :D) on ametlikult esimesed siinsed nimepidi teada-olevad baarmänid (ps meie baarmenide tiim pani kinni ka Jack Astorsi rahvusvahelise baarmänide konkursi... nii et me usaldame end vaid parimate kätesse)... ;)
ja täna pilte ei saa.. vot nii :)

ps. ja ma tegin täna halbu pannkooke ja Silja sai vaffa kleidi endale ja mina hagesin mõned sokid endale, millest ka paar hetkel mu jäätund varbaid soojendab... pean ikka tõesti kuumaveekotiga magama hakkama :D:D aru-ma-ei-saa nii ku teki alla poen... kabumm varbad jäätükid ja Silja on täitsa ametlikult võimlemisõpetaja meil nyyd, varsti paberitega ja puha :) ja hetkel ta hull vaatab F1... ja teeb seda veel järgmised 2h... millal mina juba ilusti unelen lilledest ja liblikarohust

paid kõigile

No comments:

Post a Comment