Sunday, October 25, 2009

Teretulemast Kitchener


ehk suutsime lõpuks peale vaffate kanada metsade väisamise leida üles meie uue kodu järgmiseks 2 nädalaks... kuidas me siia jõudsime... mäletate me ükspäev ostsime auto onju... ühe hiina tsiki väga meela onu käest... no ja kuidagi (ma tõesti ei tea kuidas...) käis jutt ka sealmaal ära, et tal tühjalt (nagu otseses mõttes neli seina...) seisev ridakas - ja siin me siis oleme...
minu ülisuperkiirelt täisimev madrats on siiski lõpetanud koostöö ning ma rullisin ta poollössina seina äärde - kaunistuseks või nii :) ja vana hea tekk-imehea-madratsimaterjal läks käiku :)
Silja kössitab välika peal... ma muidugi olen suhtkindel, et nii keset ööd käib üks kõmm ja matsi maas ta on... aga eks elame näeme... nalja igatahes saama hakkab

No comments:

Post a Comment