Friday, November 27, 2009

aga meie hakkame piparkooke küpsetama täna...

käisime peale higirohket trennielamust (Silja julgel õhutusel julgesin ka nina spinningutrenni pista, kuskil nii trenni 2-4 vahel ei suutnud ma uskuda, õigemini mu jalad ei suutnud uskuda minu hulle otsuseid, et ma järgmised 50+ minutit ka sama liigutust pean sooritama, aga minu uskumatuse periood möödus ja hea muusika saatel aeg vaid lendas...) eesti pagareid otsimas, edukalt kusjuures... ja täitsa eesti keeles käis see suhtlus seal poes... sülti saab sealt ja felixi sinepit :D ja jõuluks saab verivorste ka tellida ;)
ei peagi neid seljakotis lennukiga kohale smuugeldama (tervitades siinkohal Krisi ;))
meie lahkusime õndsa naeratuse saatel musta ahjusooja leiva, piparkoogitaigna ja peaaegu-Dallase-saiakestega (olime ju preemiat väärt...)
korra pistsime nina sisse ka onu Valteri juurde... jajah ta eksisteerib siiski... ja seekord ta eksisteeris lausa mingite eesti-ameerika sugulastega, kelle naispoole esindaja oli nagu otse kapa-kohilast kohale saabund... aga see juba teine jutt...
mis siis veel juhtund on... oh nagu ei mäletagi :D:D:D

Siljal näiteks lõppes esimene võimlemistreeneri hooaeg oma esimeste lastega.... absoluutselt edukas peaks mainima...


Kuna meil uhke jõulupidu saabumas, siis pintseldasin vahel- duseks ühe plakati näiteks... niii mõnus oli mökerdada :D:D

ja kes ilma kohta huvi tunneb, siis me ei kurda... täna paar päeva enne esimest adventi siis onju, siras päike kõrgel, soojalt ja eredalt, paitades mõõõnusalt kõigi inimeste palgeid... lund me veel ei oota :D

No comments:

Post a Comment