Monday, December 21, 2009

The Jõulupidu


ehk meie kauavalmistatud ning ehitud jõulupidu võimlas.... hommikul veel viimased kiired siblimised, nagu näiteks loosi kokku klopsimine ise juba poole jalaga välja joostes... siis võimlale veel viimane lihv ja väikeste võimlejate hordid hakkasid saabuma... mina mässasin ksotüümide ja soengute ja meigi/ näomaalingutega tagaruumis ja Silja jagas korraldusi ees-alas.... üldjoontes usun, et kõik sujus ladusalt... Silja ju majandas.... siis ikka jookseb ladusalt... ise plaanin showd kunagi videost vaadata... nt siis kui ma seda kokku panema hakkan ;)

pärast olime mõnusasti kutupiilud kõik... sest see lahe peo osa, kus koristama peab, sai ju ka kenasti ära tehtud...

ja järgmisel päeval ehk eile vurasime kenasti järgmisele jõulupeole... EÜSi omale.... mmmmm verrrrrivorst oli väkka hea.... mmmm jummmy üks tädi rääkis kyll väga pikalt koguaeg mingeid jutte seal.... ja liiga head magustoitu ka ei olnd... õnneks ma olin ise komme kaasa haarand... sest meil peale laupäeva niuke väikse kommipoe varu suurune kommilaadung minu toas peidus... nii et varsti võib ming magusa lõhna peale üles leida ;)

ja Soome kirikus rootsi segakoori käisime ka kuulamas... täitsa vaffad olid... mõne koha peal ujusid küll väiksed kalad ringi aga üldmuljet see mitte kuidagi ei rikkunud... nii et tekkis endalgi väike plaan võibolla väikseid kõriharjutusi tegema minna...

No comments:

Post a Comment