Tuesday, December 15, 2009

värviüllatused

eile käisime veel kontoris värvimas... ilusad tumepunased uksed pidi mustaks värvima onju ja oli siis ostetud mingi udupeen mustjas-hallikas metallik värv, mis meile palju nalja valmistama hakkas... kui värvitöö täielikku segamist naljaks saab pidada... nimelt suutis värv ilmselt värvirulliga mingi huvitava koosluse moodustada, nii et iga kord kui ma rulliga seinal tõmbasin hõljus ämblikuvõrgu sarnane moodustis just värvitud triibu kohal... no ja siis mõned hõljusid kenasti värvitud seinale ja mõned hakkasid pallikesteks genereeruma, mis värskelt värvitud värvirajale kena pallilise 3D mustri tekitasid.... ma olin igatahes jubeõnnelik, nii õnnelik, et peale 1 kabiini värvimist (värvisime nimelt seda kohta, kus kuningaski üksi käib) asetasin värvirulli kenasti maha ja naeratades mainisin, et sellist tööd, mida peab raudkindlalt üle tegema, mina pole nõus tegema.... ja nii see lõppeski, see minu supermaalri päev...

No comments:

Post a Comment