Friday, June 18, 2010

aga mul on synnip2ev!!!

ja tuli see seekord Kelowna absoluutslt suurep2rase vaatega terrassil v2ga head kohalikku veini nautides... no v2hemalt eesti aja j2rgi... siinse aja j2rgi saan ma oma synnarit t2histada alles homme... hihhhii milline luksus...
et mis ma siis teen
oma synnip2eva reisi naudin
viinamarja-istandusi ja road-trippi ja head toitu ja eesti suve... no nii on noh
kohalikud vangutavad pead oma 20 kraadise ilma yle ja mina saan aint mainida et no meil nii tavaliselt ongi... :):):)
ja pilte saab siis kui juhtme juurde saan...

aga yhes veinikas t2na oli teenidajaks (v6i kuidas iganes veinikallajat kutsuma peab) Santa... nii oligi nimesildi peal... oiiii ja ma ei teind pilti tuli mulle just meelde... aga noh ikka t2itsa p2ris 6ige v2limusega santa oli... talle muidugi meeldisid ida-euroopa naised... temagi naine sealtkandist p2rit... nii et sellest veinikast lahkudes olin ma ikka t2itsa heas meeleolus...
aga siin jah iga saja meetri peal uus veinikas... mmmhh t2ielik paradisio...
kui nyyd veel p2ikse ka v2lja saaks...
aga kyll ta homme tuleb :):) 

2 comments:

  1. Saatsin meilile ka, aga ega topelt kärise.
    Palju õnne, palju... palju... jnejnejne! ;) Täida ise lüngad!

    Kalli!
    Kadri

    ReplyDelete
  2. Suured õnnesoovid meie perelt ka!
    Mari-Liis,
    Miia Elisabet
    ja Kaarel

    ReplyDelete