Saturday, July 10, 2010

kuumalainel

tean tean
täitsa süüdi olen
no ei ole need näpud kohe kuidagi kirjutamise lainele saanud... ja ega see ilm ka ei aita... kui ikka 42C õues vastu lajatab (õrnalt küll lajatab, aga siiski) siis ei teki nagu sellist kirjutamise motivatsiooni...
a püüan end nüüd siis siin vaikselt jalkat piiludes oma sünnipäeva tripi kokkuvõtte kirja panna... tundub see küll juba aastatetagune olevat... aga parem hilja kui mitte kunagi

Algas mu tripp siis Edmontonist, mis asub Albertas. Külastasin ma seal maailma suurimat ostukeskust (kui kohalikke uskuda, googeldand veel pole). No ok oli suur jah - seal on lõbustuspark - mägedega käisin sõitmas ka.... huhh õnneks ei olnd enne sõitu tükk aega midagi söönud :), veemaailm, täis-suuruses uisuväljak, kino, hotell, meeletult söögikohti, aaa ja poed ka loomulikult :):)
ja siis ja siis ja siis.... sain käsu asjad pakkida ja teele asuda... hihhii roadtripile, kuhu mina ikka daamile kohaselt täisvarustuses kleitide ja kontsadega peale lendasin... kui palju neist asjadest kasutust leidis võite ise arvata :)
Õhtuks jõudsime Banffi, mis mõnus mägikülake suht kõrgel, kõrgel. Ilm mis meid vasti võttis ei olnud just kõige meeldivam - 6C sooja ja pilved varjamas mägivaadet... kuid mis siis ikka, kõht sai täis maailma kõige paremat steiki ja siis ootas meid juba Hot Springs ehk kuumaveeallikad.... mmmmmõnus
Järgmisel päeval võtsin ma ette korralikku Banffi tänavate läbikammimise. Ilm oli juba tunduvalt sõbralikum - päike piilus pilve vahelt ja soojus küündis juba ka nii 15C. No peab ütlema, et kuigi see pisike linna ikka imearmas, siis ikka paras turistikas on ka see koht - ainult suveniirikad seal ja kõik tooted korduvad. No ok, üks ülihea kommipood oli ka seal :) Kui nüüd aus olla, siis hetkel ma ei suuda ette kujutada, mida ma seal terve päeva tegin, aga õhtu seal kätte jõudis ja kuumaveeallikaid sai ka veel nautida.... ollallla seekord oli vaade küll meeletult suurepärasem, sest pilvepoisid olid peitu pugend :)
hahhhahhaa ja ka tripp Radiumi lõppes kuumaveeallikatel - suht nagu penskari tripp tundub hetkel :) Aga no tõesti ei olnud seal midagi muud teha sellise ilmaga... teel Radiumi nägin aga ma elus esimest korda Grisli-karu. Kooserdas ta mööda teeäärt ja ampsas põõsa-aluseid. Kui nüüd üdini aus olla, siis ma tegelikut uskusin et see karulane veelgi suurem on, aga noh küüned olid mõmmil ikka tõsised... Ja siis olid teeääres võililledega maiustamas ka musta karu pere - emps koos kahe tillukesega.... oehhhh niiiii nummid olid nad - ninad võilillesed :):)

Ja edasi viis meid tee juba British Columbiasse ja täpsemalt Kelownasse... temperatur jõudis ka juba 20+ kraadide juurde, nii et vesti sai ikka maha visatud ;)
Hommikul sai kohe veinikaid külastama hakatud, neid seal ju iga nurga peal... ühes oli veinikallajaks Santa isiklikult... kuna talle juhuslikult idaeuroopa naised meeldisid ja mul ju ka sünnipäev oli aint tundide kaugusel, siis lahkusin sealt veinikast juba täitsa meeleolukas tujus... ütleme siis nii, et nii selle kui järgmise päeva jooksul sai arvukalt veinikaid külastatud ja maaililisi kohti imetletud.... Ja ära unustada ei saa ka roose.... oehhhhhh niiiiiiiii suured ja lõhnavad olid nad seal. Ja kõik ka roose kasvatasid, sest imeline kasvukeskkond on seal nende jaoks... tänu ühele vaffale iiri naisele, leidsime ka maailma kõige parema veinika. Nimeks tal Silver Sage. Ja noh taevas noh :):):):) Sealt sai ikka kastiga asju kaasa haaratud...
 Ja papagoisid nägime ka ühes pargis. Põhimõtteliselt tegu hooldekodu papagoidega, kes halbadest kodudest eemaldatud. Oehhh oli ikka kurvad ja jubedad nende lood... aga sellesse lindu ma armusin, oli ta lihtsalt nii jubenaljakas ja jutukas :):):)
Jääkülma järvega jubekaunis koht... taamal jääseinad kõrgumas... ma arvasin et tegu nii noh 10m kõrguste asjandustega.... aga noh tegelikult nad nii 80m kõrgused.... ollalllaaaa... mitte et selle pildi pealt liiga palju aru oleks saada...
 See must täpp seal pildil olen mina. Peale suuri kõhkluseid otsustasin ka oma sammud jäävälja peale suunata. Hahhaa ja alles pärast lugesin, et saatuslikud jäälõhed on peidus õrna lumekorra all, nii et ühel hetkel oled sa seal karsummdi sees ja tehtud....

ok. tänaseks aitab cahh :)

No comments:

Post a Comment