Friday, July 23, 2010

T2nane huumorikylg

Vanad eestlased ikka need kuldsuud olnud onju.... ja sai siis t2na onu Valteri kuldsuu pruukimisi veidi yles t2hendada...
"Ja kui olete kellegi koha 2ra v6tnud, no mis sellest"
"Mis tuleb, tuleb kindlasti"
"No kui ise nalja ei tee, siis ei saagi"
(6eldud situatsioonis, kus mister Valter isiklikult meie ees seisis, samal ajal kui meie teda reas olles diivanilt piidlesime)
"Ise peab k6ik2ra tegema v6i j22bki k6ik tegemata"
(oli kuidagi seotud naise olemasoluga kodus)
"Kuidas sinu noorendusega on?" (Kysimus Siljale :))
"Hea vabandus on nendel, kes m6nikord unustavad"
"S66mine ja romantika k2ivad k2sik2es"
"Osa-ajaliselt on mul girlfriendid"
"S66mine olevat eriti populaarne abielumeeste seas, sest see v6imaldab neil suud avada"
"No ma m6tlen, mida teeb mees naisterahvaga, kes on karsklane"
"Ma imestan sinu ilu ja kenadust. Ma olen yllatunud" (Selle yllatuse osaliseks sai meie blond kenatar Silja)
"Elukool - on siis kui elu 6petab"

"...kui sa vaatad 6iguskeelsest s6naraamatust" -  Silja kuldsuu t6etera

ja millegip2rast k6iki meisters6nu ei saa veel avaldada... s6rmedel on veto peal... oehh kus ma siis neid s2ilitan nyyd???

No comments:

Post a Comment