Tuesday, October 5, 2010

Hõissa pulmad!

Niisiis. Käisin pulmas siin.
Kohe ütlen ära, et laste pulm oli. Mahla ja morsiga.
Inimesi oli korralikult - nii 150 ringis.
Laulatus toimus kirikus. Väga palavas kirikus. Peig pesi pruudi jalgu ja puha. Lilli ei kingita. Kummaline eh?
Ja siis tuli paus. 4-tunnine.
Pidu toimus nn rahvamajas. Pikad lauad kenasti paigas. Nende jaoks oli seline paigutus kummaline muuseas. Eestlaste jaoks ju  pigem traditsioon. Ah jaa... sain ju hiilata kõige kaugema pulmakülalisena ka muuseas... mingid õigused või asjad peig sellega ka võitis - olin ju tema külaliste poole peal... ma ise seda väga ei kuulnd, sest millegipärast hakkas kogu laud sizlisema mu Eesti lause peale...
Buffe laud oli. Toit täitsa mõnus ja kodune.
Ja kook nägi niiiii kena välja. Ootasin põnevusega.
Aga siis tulid hoopis kõned. Need kestsid nii kaks tundi. Huuuhhhh...
No ja siis ma tahtsin ikka väääääga juba seda kooki.
Njajah. Mõtle veel koogist heast.
Siis hakkas hoopis tants. Ja minu koogiküsimuse peale ainult naeratati - et see ju vaid lauakaunistus...
need väiksed muffinid ümber koogi oli söömiseks...
Vot sulle tibidaa... nagu mu kallis emps ikka ütleb

No comments:

Post a Comment