Friday, October 29, 2010

Raekoda

Juhuse tahtel sattusin täna Edmontoni raekotta. Täitsa kena koht peab mainima. Aga miks just täna ja just see koht, aga just sellepärast, et ainuke Edmontoni politseinik, keda mina tean, sai täna politseiniku paberid ka kätte. hahhahhaa oli see ikka paras maskeraad... ma pugisesin naerda ikka enamuse ajast... ja mul oli niiiiiiiiiiii kahju et kaamera koju jäi, sest see marsikõnnak, mida käskuseid jagav meeskodanik esile suutis kutsuda.... nu naera herneks, ausalt... ja käsklused meenutasid ka rohkem koera haukumist kui inimkeelt... aga kadetid reageerisid
Ahjaa... ja jälle olin mina see ainuke kuu pealt kukkund idaeurooplane, kes lilledega vehkis... aru ma ei saa, miks neile üldse need lillepoed... pulmadeks lilli ei kingita, kooli lõpetamiseks ja sünnipäevadeks samuti mitte... noh sain silma paista jälle ilmselt

No comments:

Post a Comment